۶۵ نماینده مجلس هفتم و هشتم دو زن دارند

گفته می شود حدود پنجاه نماینده مجلس هشتم دو زن دارند و همین افراد هم پشتیبان جدی لایحه حمایت از خانواده یا همان ترویج چند همسری هستند.دوستی می گفت :”حالا اینها که دو زن را گرفته اند چه اصراری به تصویب این لایحه جدید دارند” و دوستی دیگر در جوابش گفت :”می خواهند خودشان را موجه و مشروع جلوه دهند.”

گروهی از زنان اصلاح طلب چند روز پیش با نمایندگان فراکسیون اقلیت در مجلس دیدار داشتند .به گفته [فخری محتشمی->http://www.mohtashami.info/?p=204] پور که در این دیدار حضور داشته است ،خانم زهرا شجاعی ،رییس مرکز مشارکت امور زنان در دولت خاتمی به این نمایندگان گفته است:

” طبق یک خبر غیر رسمی ۶۵ نفر از نماینگان مجلس هفتم که تعدادی از آنها هم در این مجلس جدید هستند همسر دوم داشتند ودارند.”

فخری محتشمی پور نیز گفته است :کاش می شد این مردان را پیدا کرد . خودشان هم نشد همسرانشان که نمونه های خوبی هستند شهادت بدهند آیا خانواده هایشان تحکیم شده یا نه ؟ او برای مطلبش این تیتر را انتخاب کرده است :

هرکی دو تا زن داره دستش بالا!

ائتلاف گروهها و فعالان جنبش زنان فراخوانی را با عنوان [مانع تصویب لایحه ضد خانواده شوید->http://www.irwomen.info/spip.php?article5992] ،منتشر کرده اند.

باید دید چند نفر در مجلس هشتم دستشان را برای تصویب لایحه چند همسری بالا می برند.شاید به جز این شصت و پنج نفر کسانی هم باشند که مایلند به این جمع بپیوندند.

نوشته‌های مشابه

+ نظری برای این مطلب وجود ندارد.

افزودن