فیلم مستند انتخاباتی احمدی نژاد

دیشب فیلم مستند انتخاباتی محمود احمدی نژاد پخش شد. می توانم بگویم از عوامفریبی چیزی کم نداشت .اوج پوپولیسم بود .بارها کسانی را در روستاها و شهرستان ها نشان داد که شیفته احمدی نژاد هستند و به خاطر دیدار با او اشک شوق می ریزند.البته اشک ریختن دختر ایرانی قهرمان تنیس را در فرانسه به اشک های هموطنان مقیم داخل اضافه کنید.

در آخر فیلم هم یک دختر هفت-هشت ساله که به خاطر دیدار با احمدی نژاد اشک می ریزد، در مقابل دوربین در پاسخ به این سوال که چی می خواهی به رییس جمهوری بگی؟ می گوید: می خوام بهش بگم که مثل بابام که شهید شده دوستش دارم.

[روزبه میر ابراهیمی->http://pouyashome.com/fsurf/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy5zaGFibmFtZWhhLmNvbS9zcGlwLnBocD9hcnRpY2xlODAx] در این باره نوشته :”وقتی این تصاویر را دیدم اولین سوال در ذهنم این بود که بعد از ۲۰ که از پایان جنگ می گذرد چگونه فرزند یک شهید (که حتما منظورش شهید دوران جنگ است) در سال ۸۸ می تواند ۸-۹ ساله باشد؟ حتی اگر در روزهای آخر جنگ هم بدنیا آمده باشد الان باید بیست ساله باشد….خلاصه در این مملکت هر چیزی ظاهرا ممکن است و برای قدرت هر کاری مجاز است ….”

تا نمایش فیلم تمام شد،ترانه تلفن زد و گفت :”چه بخواهی ،چه نخواهی این فیلم برای بخش هایی از مردم تاثیرگذاره و به نظرم رای او را بالا می برد”.شاید حق با ترانه باشد .از دید مردم معمولی که تنها رسانه شان همین تلویزیون جمهوری اسلامی است به این فیلم نگاه کنید ،آن را تاثیر گذار نمی یابید؟ لطفا فیلم را از دید تحریمی های روشنفکر نگاه نکنید.از نگاه یک زن و مرد روستایی ببینید که احمدی نژاد را در این فیلم در میان روستایی ها می بینند.من در این مورد زیاد با مردم در شهرهای کوچک و روستاها حرف زدم ومی دانم که این موضوع برای شان خیلی مهم است.حتی در شهری مثل اصفهان آقایی را دیدم که می گفت :”این جمهوری اسلامی که کاری برای ما مردم نمی کند ،روسای جمهورش هم همینطورند و فرق زیادی با هم ندارند اما باز دم این احمدی نژاد گرم که اگر کاری هم نمی کند زیاد بین مردم می رود.”و می خواهد به همین دلیل به او رای بدهد!

نوشته‌های مشابه

+ نظری برای این مطلب وجود ندارد.

افزودن